بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نقطه قدرت سال قبل آبی پوشان،پاشنه آشیل استقلال این فصل!

http://axgig.com/images/24499028406526585409.jpg

استقلال در نیمه اول با ترکیبی متفاوت وارد میدان شد و با وجود داشتن موقعیتهای خوب گلزنی فقط یکبار از روی نقطه پنالتی توانست توسط جواد نکونام به گل اول خود در این نیمه برسد .اما هنوز خوشحالی استقلالی ها تمام نشده بود که بازیکن فجر سپاسی در پشت محوطه جریمه در حضور حداقل 6،7 استقلالی اقدام به شوت زنی کرد و توپ بعد از برخورد به تیر دروازه استقلال وارد دروازه شد.
نکته:در این فصل فعلا شانس با سید مهدی رحمتی اصلا یار نیست و گلهای را دریافت میکند که در طول دوران بازیگریش به ندرت دریافت کرده .انگار بازیکنان روبرو استقلال آنقدر خوش شانس هستند که از هر جا اقدام به شوت زنی می کنن شوتهایشان وارد دروازه رحمتی میشود.
مع الوصف،باید ببینیم امیر قلعه نویی برای نیمه دوم چه تدابیری را اخذ خواهد کرد!اما به نظر می رسد با اضافه کردن فرهاد مجیدی و یا آرش برهانی کمی خط حمله خود را تقویت کند و نیز از هافبکهای کناری خود بخواهد بیشتر توپهای مستقیم و سانتر از جناحین را روی دروازه فجر انجام دهند تا از قدرت سر زنی محمد قاضی که امروز خیلی تشنه تر و میل به گلزنی زیادی در وی دیده میشود اما کمی دورتر از دروازه فجر بازی میکرد و خیلی زیاد هم درخشان ظاهر نشد استفاده کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 16 / 5 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,اطلاعیه,لیگ سیزدهم,هفته سوم,فجر سپاسی شیراز, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com